úterý 8. února 2011

50 000

Vážení přátelé, rozhodně nebylo mým úmyslem dnes nějaký příspěvek na blog ještě psát, ale všiml jsem si, že právě v tento den někdy odpoledne ukázalo počitadlo vlevo v dolní části 50.000 přístupů. Kdyby mi na jaře loňského roku někdo řekl, že těch kliknutí na stránku bude tolik, nevěřil bych. Vím, že jsou weby a blogy s mnohem bohatší návštěvou, ale mám radost a chci vám za to poděkovat, ať už jen prohlížíte a čtete, nebo komentujete (těm děkuji ještě víc), nebo dokonce posíláte příspěvky a podněty (těm úplně nejvíc). Bez vás by to všechno byla práce na draka, ztracený čas a zrcadélko sebestřednosti... Přijměte tedy to, co má vyjádřit přiložený obrázek: pomyslné zaklepání na vaše dveře a kytku jako výraz toho, kterak si vašeho zájmu vážím. Znovu dodávám, že budu rád, když dáte najevo, co byste se tu chtěli dozvídat...!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pan Kovařík (řekl bych jeden z nejlepších historiků naší doby) mě inspiroval přihlásit se na filozofickou fakultu na obor obecná historie.Děkuju

Jiří Kovařík řekl(a)...

Velmi děkuji za ten kompliment, i když se na něj necítím... Moc mě těší, že jsme Vás inspiroval!!!