středa 8. prosince 2010

JEŠTĚ SLAVKOV

Bitva k 205. výročí Slavkova u vás budí značnou pozornost a pro mnohé, kteří mi píšete, je podle ohlasů doslova srdeční záležitostí. Na mail napoleonknihy@volny.cz mi přišly čtyři další krásné snímky od pana Milana Katrušáka, což je (snad to mohu prozradit) muž, který připravuje české mutace Ospreyů, tedy i nedávno vydaný napoleonský Slavkov 1805 a Trafalgar 1805. Věřím, že jím nafocený císař, lehká kavalerie , rakouští kyrysníci (ani jsem nevěděl, že tam jsou, přes bílé pláště nebylo kyrysy vidět) a rakouští kanonýři, budou líbit. Vzpomínkám na Slavkov ještě není konec, neboť než jsem stihl tyhle fotky přeformátovat (blog v jejich uspořádání velká kouzla nedovoluje a musím si pomáhat Corelem), přistál mi ve schránce velezajímavý příspěvek, o který jsme žádal a do nějž se hned pustím.

1 komentář:

zuzana řekl(a)...

Rakouské kyrysníky jsem kupodivu zaregistrovala a co víc také správně identifikovala. Akce byla opravdu nádherná a jsem moc ráda, že jsem se na ni jela podívat. Všem účastníkům patří můj neskonalý hold.
Stejný názor vyjadřuje i můj šestiltý syn, který to velmi udatně absolvoval se mnou.