úterý 28. prosince 2010

JEN NE MOC VÁŽNĚ!

Od přátel a známých mi chodí řada péefek; všechna jsou milá, neboť milé je, když vám někdo pošle "pour féliciter" (něco "pro přání") z důvodu, aby vám vinšoval (když už jsme u krásně českého výrazu z německého wünschen) jen to nejlepší, selbstverständlich... Některá jsou navíc graficky velmi vydařená a jiná vyjadřují osobnost, hobby či další posedlosti odesilatele, což bývá v dnešním velmi neosobním světě obzvláště hřejivé, neboť zjišťujete, že jsou lidé-osobnosti, kteří nepodlehli globalizaci, nepřeposílají prostoduché SMS rýmovánky či obrázky s diseneyovským jelenem, atp... Jeden můj známý mi už třetí rok poslal PF (pochopitelně napoleonské), které mě zahřálo na duši a trochu i popudilo, že jsem na podobnou srandu nepřišel sám!!! Kníže Talleyrand Napoleonovi říkával: "Jen ne moc horlivě, sire!" A já si ta moudrá slova parafrázuji na: "Jen ne moc vážně!" Z toho důvodu přikládám tři jeho novoroční pozdravy (tedy na léta 2009, 2010 a 2011), přičemž to švejkovské se někam ztratilo a já ho musel, co do obrázku (text se mi nesmazatelně vryl do paměti), vytvořit znovu. Omlouvám se, Michale, a dík!!! Co dodat? Pro škarohlídy, kteří by to náhodou nepochopili, jen vysvětlení Sheldona Coopera z "Big Bang Theory": "Bazinga!"

Žádné komentáře: