čtvrtek 9. května 2013

LUDVÍK XIV. PRÁVĚ VYCHÁZÍ

S radostí mohu, jak jsem ostatně slíbil, oznámit zprávu, kterou mi včera večer sdělil nakladatel, že Ludvík XIV. (Život, doba a války krále Slunce) se počínaje dneškem začíná distribuovat do knihkupectví. Vydavatelem je AKCENT, prolink, pokud si chcete knihu objednat s výhodou u něj, dávám do nadpisu a určitě ji najdete i na stánku tohoto nakladatele na knižním veletrhu Svět knihy Praha, který se koná ve dnech 16. až 19. května, pokud tam zavítáte.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji k nové knize! Začínám číst teprve Cušimu a už je na krámě další kousek. To znamená zajet na nákup knihy a ještě snad i do Ikea pro novou knihovnu:-)
Jsem rád, že držíte standart ( vysoký ) vydání, vázaný obal a krásná grafika, co jsem slyšel, tak v současné době se snaží nakladatelství autory pěkně krouhat a snažit je klesnout k lepeným paperbackům a jiným méně kvalitním materiálům... Snad se Akcent této praktice vyhne. Radši si připlatím cca 50kč za pěknou, tvrdou vazbu,hezkou grafiku a papír než lepenou měkkou hrůzu.
Ať se Vám daří
Petr Sládek

Jiří Kovařík řekl(a)...

Díky, díky, i mně zaskočilo, jak dobře tahle kniha vypadá... I já doufám v totéž co vy; AKCENT si drží stále stejnou lajnu a já z mnoha důvodů už spolupracuji až na výjimky, jakým bude překládaný Coignet (a jeden letitý projekt ve spolupráci s Leonem Křížkem, který na podzim začne vydávat Mladá fronta, ale nechte se překvapit, co to bude), jen s ním...

Anonymní řekl(a)...

Nádherná kniha, připojuji se ke gratulaci a poděkování panu autorovi.
Mám ji doma už týden, zatím jsem ji jen tak procházel a prolistovával (dá-li se listováním nazvat cca dvouhodinová prohlídka), k řádnému přečtení přijde na řadu co nejdříve, momentálně jsem pro znovu-připomenutí zhruba v polovině Mušketýra.
A všem zájemcům rozhodně doporučuji nákup přímo u vydavatelství, na třech knihách jsem ušetřil cca 250 Kč - a to i započtení poštovného!
Ota Kudláček.

Unknown řekl(a)...

Blahopřeji k další krásné knize. Ludvík už je nějaký ten pátek na pultech, a já se těším až vezmu knihkupectví šturmem. No zatím zustávám jen u toho těšení. Plukovní pokladna je prázdná, žold v nedohlednu ( a jak koukám na kalendář, ještě dlouho v nedohlednu bude) a mě nezbývá než se připravit na dlouhodobé obléhání. V mém případě mlsné pokukování do výlohy knihkupectví. No jen se modlím, aby měli dostatečné zásoby.
Pane Kovařík chtěl jsem se zeptat zda neuvažujete o napsání nebo zda nepřipravujete knihu o Francouzských revolučních válkách. Mám na mysli války s 1. a 2. koalicí, boje ve Francii, v Belgii, Rakouském Nizozemí a Německých zemích, ale i Španělsku a v koloniích. S bitvami u Valmy, Fleurusu, Jemmapes apod.
Děkuji za odpověď.

Jiří Kovařík řekl(a)...

Díky... Uvažuji, ale zatím nic víc, příští rok to rozhodně nebude. Ale myslím si sám, že bych to měl udělat...

Unknown řekl(a)...

Skvostná a povznášející kniha! A teď vzhůru pro Slavkov :-)
Ondřej Rudolf