středa 25. září 2013

DONE WITH BONAPARTE

Už dlouho jsem nepřidal nic pod štítek "lyrics", tedy pod zpěvné texty a poezii vůbec, což teď dpháním a důvodem je jeden můj text, který jsem tu v celé šířce i délce zveřejnil; prolink na něj dávám do nadpisu. Tenkrát, už je to docela dlouho, jsme k němu přidal video z youtubu, protože sám jsme nesebral odvahu tuhle krásnou píseň Marka Knopflera (jméno je v nadpisu, česky jsme ji pokřtil jako Srdce, které vzal mi Bonaparte) kazit, jenže před rokem či dvěma jsem svůj překlad hrou náhod věnoval skupině Hradní duo, což jsou folkaři z prostoru Kladensko-Berounsko-Rakovnicko-Křivoklátsko (jejich stránky snadno najdete). Kupodivu ho nahráli a hrají, což jsem se dozvěděl jinou cestou, protože jsou určitě vytížení jinak, ale tak to chodí. Stejně mi udělali radost, polechtali moje ego, a protože se mi dnes vůbec nechtělo psát, sáhl jsem po jejich nahrávce, pocvičil se v prográmcích na videa a je to tu, stejně jako na youtubu. Tedy zde, abyste to nehledali:
http://www.youtube.com/watch?v=oLd8Zo5zvwc&feature=youtu.be
Video jsem práv vložil i sem a na youtube, kde je podstatně větší rozlišení, se překliknete přes logo v růžku vpravo dole... Nemá smysl o tom psát víc, snad jen to, že se vám bude třeba dobře poslouchat...

Žádné komentáře: