sobota 17. prosince 2016

CO V ROCE 2017?

Je čas uzavírat rok, věnovat se věcem svátečním a nabrat dech do roku příštího, protože co člověk do předvánočního času nestihl, to už stejně nedožene. Honil jsem se dost a dokonce jsem se předehnal, jak za okamžik prozradím.
    Co tedy ode mne můžete příští rok čekat?
    Dva zbývajíci svazky rozšířeného vydání RYTÍŘSKÝCH BITEV A OSUDŮ
Jsou připraveny k tisku

Jejich volné pokračování, tedy první svazek BITEV A OSUDŮ VÁLEČNÍKŮ.
Tento týden jsem odevzdal korektury:
Příští rok v nich budu pokračovat, obsah ale zatím neprozradím, i když rámcově vím...
Hotová je tahle věc napoleonská, memoáry, které se rodí v DTP:
A minulý týden jsem dopsal knihu, s níž jsem dělal od léta tajnosti. Zatím ji po sobě čtu, takže rukopis odevzdám někdy v únoru. Má 300 stran wordu, to je odhadem přes 500 stran tiskových ve větším formátu, 173 obrázků a asi patnást map. Už jsem i vymyslel nástřel přebalu...
Takže musím příští rok napsat díl druhý, ze kterého je jen ta výtvarná idea, aby oba ladily a na prvním se mohlo upozornit na druhý... Budu se s ním bavit až po druhém svazku BITEV A OSUDŮ VÁLEČNÍKŮ, tedy  někdy na přelomu jara a léta...
Tak hezké Vánoce a držte mi palce, ať to zdárně napřesrok dodělám...

3 komentáře:

Michelle Dorée řekl(a)...

Děkuji za informace o chystaných knižních novinkách. Ohledně obou (zřejmě biografických) knih o Napoleonovi se Vás chci prosím zvědavě zeptat, neboť jste se jeho osobnosti už poměrně zevrubně věnoval v předchozích knihách (např. v knize "Napoleon a ženy"). Na jaká nová témata se v této knize může Váš pravidelný čtenář/ka těšit? Děkuji.

Anonymní řekl(a)...

Ja Vam prajem pan Kovarik do buduceho roku 2017 len to najlepsie a hlavne (a myslim si, ze hovorim aj za inych citatelov) sa tesim na dalsie Vase knizky, ktore vynikaju putavym a zaujimavym citatelskym stylom a dokazu citatela zaujat. Este by som chcela upozornit, ze zacali na Slovenskej televizii STV2 v nedelu vecer davat novu verziu filmu „Vojna a mier“. Nafilmovala to Velka Britania a bude to mat 6 dielov. Zatial 25.12. bol 1 diel. Mozno tato informacia potesi priaznivcov napoleonskej tematiky.

Unknown řekl(a)...

Dobrý den p. Kovaříku, jen pište a pište, právě dočítám Rytířské bitvy a osudy II. Tak hlavně abych neměl dlouhodobější absťák :) Ať se dobré dílo daří! J. Bartůšek