pondělí 28. června 2010

TROCHA POCHYBNÉHO HUMORU




Začíná být vedro, mně dochází inspirace, čímž vás přestávám provokovat a vy tudíž nepíšete. Všichni myslíme na dovolené, prázdniny, někteří na vysvědčení dětí (nebo i svoje), co naplat. Napadlo mě sice několik "anketních" dotazů, ty si však nechám v záloze a raději se vás pokusím přimět k pousmání, nebo k odmítavému šklebu. Před lety jsem míval víc humoru (vždy trochu hořkého, nebo alespoň zlomyslného) a pro "Militarii" přítele Leona Křížka jsme vytvořil pár rádoby vtipů. Protože moc kreslit neumím, většinou jsem nedůstojně potvořil různé obrázky, v níž mi byli často vděčnou inspirací nádherní kreslíři Raffet či Charlet. Ty vtipy padaly (asi z potřeby odreagovat se) na účet napoleonských vojáků, ba někdy i samotného císaře, což se nemá, avšak dělají to jiní (nedávno mě v sitcomu "My name is Earl", česky "Jmenuji se Earl", velmi pobavil výrok mého oblíbence Krabáka na adresu velkého Napoleona, kterého nedůstojně, byť vzdělaně nazval Prckem..., ale neprozradím, někoho by se to dotklo :-)). Jiné se zrodily z občasného spadnutí do hořké reality všedních dní, na což jsme si vypůjčil kresbu válečného malíře Albrechta Adama. Pak se mi povedlo zpotvořit i krásnou litografii Bellangého. Asi je to tím horkem...
Pro přečtení obláčků a bublin na obrázek ovšem musíte zaklikat...

Žádné komentáře: